עקרון הפעלה: תמיכה במגוון מבנים חברתיים
עקרונות-על
רצפי למידה העוברים בין מגוון מבנים חברתיים (עבודה עצמאית, זוגות, צוותים בגדלים והרכבים שונים, ומליאה) מעודדים זרימה של ידע בין הלומדים במבנים השונים, גיוון בדרכי ההתבטאות והאינטראקציה, ביטוי קולות ונקודות מבט שונים בשיח, וקידום ידע אישי וקולקטיבי. עיקרון זה מיושם פעמים רבות יחד עם העקרונות "טיפוח נורמות שיח פרודוקטיבי", "יצירה ושימוש חוזר בתוצרי תלמידים", ו-"שילוב דרכי אינטראקציה וסוגי מדיה מגוונים".
דף זה נערך לאחרונה ב־ 17.6.2025 10:08:30
השתתפו בשיח ועזרו לנו לנתח את העקרונות הפדגוגיים