כניסה למערכת ספרו את הסיפור שלכם

מסלולי כניסה לבית הספר

הפרויקט בבי"ס הרצוג בבית חשמונאי הוא פרויקט של תלמידי גאוגרפיה להנגשה של המרחב. המיוחד הוא שיתוף בין בית הספר, הקהילה והמועצה האזורית, המדען וחוקרת החינוך. נערכה ישיבה בה הועלו הצרכים של כל שותף.

עקרונות הפעלה

עקרונות הפעלה מתארים דרכים שונות לגשר בין תיאוריות על למידה והוראה לבין דרכי יישום אפשריות

טיפוח נורמות שיח פרודוקטיבי

תמיכה בהתאמת פעילויות להקשר מקומי

גישור בין למידה בכיתה ומחוצה לה

שימוש בעזרים חזותיים להמחשת תופעות ורעיונות מורכבים

גישור בין תלמידים, מורים ומדענים

גישור בין המרחב הפיזי לוירטואלי

למדו עוד על עקרונות ההפעלה

כחלק מן השותפות בין ביה"ס, המועצה, המדען וחוקרת החינוך, נערכה ישיבה בה הוצג הפרויקט. ביה"ס והמועצה שמחים על השותפות ועל חוויית התלמידים ובקשו לשתף גם את מח' הנדסה ותכנון ולהרחיב את הפרויקט להנגשה לא רק לעיוורים אלא גם למוגבלות בתנועה. כך שיש להרחיב את המיפוי והאפליקציה צריכה לעבור פיתוח נוסף. יתכן, שיש פה פער בין ציפיות המדען לבין המצב בקהילה וציפיותיה ו/ פיתוח של המחקר. חוקרת החינוך הציעה שניתן יהיה למפות באפליקציה היבטים של הנגשת המרחב ולא רק עבור אנשים עם עיוורון, אך הרחבה זו לא תהיה חלק מן המחקר של המדען. הצרכים של הקהילה הם למיפוי כולל ולא רק עבור אוכלוסייה מיוחדת זו של אנשים עם עיוורון.

פרוייקט

סימני דרך למרחב נגיש

open project
;