כניסה למערכת ספרו את הסיפור שלכם

עקרון הפעלה: יצירה ושימוש חוזר בתוצרי תלמידים

רצפי למידה המשלבים יצירת תוצרים (למשל מצגות, דגמים, משחקים) ושימוש בהם כמשאבים ללמידת המשך  נותנת משמעות לתוצרים עצמם ולתהליך יצירתם. ללמידה סביב תוצר יתרונות רבים כגון הגברת הרלוונטיות של התכנים המעודדת העמקה, פיתוח חשיבה יצירתית, מיומנויות עיצוב, ותקשורת חזותית. עיקרון זה מיושם פעמים רבות יחד עם העיקרון "תמיכה במגוון מבנים חברתיים".

דף זה נערך לאחרונה ב־ 17.6.2025 9:02:35

השתתפו בשיח ועזרו לנו לנתח את העקרונות הפדגוגיים
;