כניסה למערכת ספרו את הסיפור שלכם

עקרון הפעלה: טיפוח נורמות שיח פרודוקטיבי

שיח פרודוקטיבי מעודד לומדים להקשיב ולנסות להבין זה את זה ולהסביר את רעיונותיהם וטיעוניהם תוך התבססות על ראיות.  בקהילת למידה, השיח הפרודוקטיבי כולל גם לקיחת אחריות לא רק על הידע האישי, אלא גם על הידע הקולקטיבי, ואף על ההבנה המעמיקה של עמיתים (ראו עיקרון "תמיכה במשוב והערכת עמיתים").

ניתן לטפח נורמות של שיח פרודוקטיבי באמצעות  פיגומים (כלים תומכים) המערבים את הלומדים  בזיהוי ויצירת הערכים  שיובילו את השיח ודרכי העבודה השיתופיים. מעצבי הפעילות יכולים לתכנן תהליך שיסייע לתלמידים לבנות ביחד קריטריונים וסטנדרטים שיאפשרו לכל תלמיד לחוש בנוח להשתתף בשיח ובעבודה השיתופית.

דף זה נערך לאחרונה ב־ 17.6.2025 9:02:26

השתתפו בשיח ועזרו לנו לנתח את העקרונות הפדגוגיים
;